Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Performances : estaciones de paso en procesos artísticos comunitarios

URI:
http://hdl.handle.net/11162/193958
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Bonal Sarro, Ester
Date:
2016
Published in:
Eufonía : didáctica de la música. 2016, n. 66, enero-marzo ; p. 32-38
Abstract:

Se presenta una reflexión sobre la pertinencia de llevar a cabo performances en proyectos artísticos comunitarios desde las distintas perspectivas que estos proyectos integran, desde el plantearse la necesidad de ser coherentes con los objetivos trazados que deben pretender dar respuesta a necesidades detectadas concretas. El equilibrio entre proceso y resultado, enfoque socioeducativo y artístico, individualidad y colectividad, dará sentido a su realización.

Se presenta una reflexión sobre la pertinencia de llevar a cabo performances en proyectos artísticos comunitarios desde las distintas perspectivas que estos proyectos integran, desde el plantearse la necesidad de ser coherentes con los objetivos trazados que deben pretender dar respuesta a necesidades detectadas concretas. El equilibrio entre proceso y resultado, enfoque socioeducativo y artístico, individualidad y colectividad, dará sentido a su realización.

Leer menos
Materias (TEE):
educación artística; creación artística; comunidad; capacidad artística
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.