Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

TICmenoRes : programa para la prevención de riesgos y el uso adecuado de las TRIC

URI:
http://hdl.handle.net/11162/193063
Full text:
http://www.madrid.org/bvirtual/B ...
View/Open
BVCM019365.pdf (3.989Mb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Agencia de la Comunidad de Madrid para la Reeducación y Reinserción del Menor Infractor
Date:
2016
Abstract:

Contenidos y programación de las actividades desarrolladas por la Agencia de la Comunidad de Madrid para la Reeducación y Reinserción del Menor Infractor para la prevención y formación en el uso adecuado de las tecnologías de la información y la comunicación de los menores y jóvenes atendidos.

Contenidos y programación de las actividades desarrolladas por la Agencia de la Comunidad de Madrid para la Reeducación y Reinserción del Menor Infractor para la prevención y formación en el uso adecuado de las tecnologías de la información y la comunicación de los menores y jóvenes atendidos.

Leer menos
Materias (TEE):
tecnología de la información; centro de protección de menores; seguridad
Otras Materias:
Madrid (Comunidad Autónoma)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.