Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Situación actual del MESOB en España : visión global de sus planes de estudios

URI:
http://hdl.handle.net/11162/193037
Full text:
https://sede.educacion.gob.es/pu ...
View/Open
Sánchez Tarazaga.pdf (719.4Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Capítulo de libro
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sánchez Tarazaga, Lucía
Date:
2019
Published in:
La formación inicial del profesorado en España. 2019 ; 75-99
Abstract:

El objetivo principal es ofrecer una visión global de cómo está configurada la oferta del MESOB en España. Se pretende facilitar una mayor compresión de la magnitud y heterogeneidad de la oferta del máster de secundaria en España, pero también se espera que ayude a reflexionar sobre la importancia que tienen las decisiones de diseño del mismo y su impacto en la configuración de la formación inicial docente.

El objetivo principal es ofrecer una visión global de cómo está configurada la oferta del MESOB en España. Se pretende facilitar una mayor compresión de la magnitud y heterogeneidad de la oferta del máster de secundaria en España, pero también se espera que ayude a reflexionar sobre la importancia que tienen las decisiones de diseño del mismo y su impacto en la configuración de la formación inicial docente.

Leer menos
Materias (TEE):
investigación sobre programas de estudios; España; calidad de la enseñanza; formación de profesores; estudiante para profesor; formación inicial; superior segundo ciclo
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.