Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Prácticum del profesorado de educación musical : nexo con la realidad del aula

URI:
http://hdl.handle.net/11162/192606
Full text:
https://www.grao.com/es/producto ...
Education Level:
Educación Superior
Enseñanzas de Régimen Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Alba Eguiluz, Baikune de
Date:
2018
Published in:
Eufonía : didáctica de la música. 2018, n. 75, abril-junio ; p. 13-18
Abstract:

Se analizan las practicas en los centros escolares como periodos imprescindibles para la adquisición y desarrollo de las competencias que permitirán al futuro maestro de educación musical construir su identidad como docente. La reflexión sobre la propia práctica le acompañará durante toda su vida profesional y le ayudará a adaptar sus planteamientos, recursos y propuestas para ofrecer una educación musical de calidad.

Se analizan las practicas en los centros escolares como periodos imprescindibles para la adquisición y desarrollo de las competencias que permitirán al futuro maestro de educación musical construir su identidad como docente. La reflexión sobre la propia práctica le acompañará durante toda su vida profesional y le ayudará a adaptar sus planteamientos, recursos y propuestas para ofrecer una educación musical de calidad.

Leer menos
Materias (TEE):
práctica pedagógica; formación de formadores; período de prácticas; formación inicial; medios de enseñanza; educación musical
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.