Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

El papel de inspector de educación ante las aportaciones de la neurociencia

URI:
http://hdl.handle.net/11162/187563
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Miguel Pérez, Violeta
Date:
2018
Published in:
Cuadernos de pedagogía. 2018, n. 494, noviembre ; p. 98-104
Abstract:

Para desarrollar una carrera profesional en la inspección, habría que efectuar, al igual que en los demás cuerpos docentes, una profunda modificación de numerosos aspectos relevantes, tales como el acceso y la formación inicial y continua, puesto que el modelo actual es inadecuado y obsoleto. Pero también habría que incluir otros aspectos relevantes que se analizan a lo largo de este artículo.

Para desarrollar una carrera profesional en la inspección, habría que efectuar, al igual que en los demás cuerpos docentes, una profunda modificación de numerosos aspectos relevantes, tales como el acceso y la formación inicial y continua, puesto que el modelo actual es inadecuado y obsoleto. Pero también habría que incluir otros aspectos relevantes que se analizan a lo largo de este artículo.

Leer menos
Materias (TEE):
neurología; inspector; carrera profesional; sentido crítico; inspección
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.