Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Equilibrio dinámico en educación física : diseño de un instrumento de evaluación

URI:
http://hdl.handle.net/11162/178627
Full text:
https://www.grao.com/es/producto ...
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Comino Ruiz, Joel; López Ros, Víctor
Date:
2017
Published in:
Tándem : didáctica de la educación física. 2017, n. 58, octubre-noviembre-diciembre ; p. 43-50
Abstract:

El equilibrio dinámico es un contenido relevante para el desarrollo de la competencia motriz en educación física escolar. Con el fin de tener evidencias de su mejora, se requieren instrumentos de evaluación. Se presenta el diseño de un instrumento y sus particularidades, y se aportan datos de su implementación que permiten valorar positivamente su funcionalidad.

El equilibrio dinámico es un contenido relevante para el desarrollo de la competencia motriz en educación física escolar. Con el fin de tener evidencias de su mejora, se requieren instrumentos de evaluación. Se presenta el diseño de un instrumento y sus particularidades, y se aportan datos de su implementación que permiten valorar positivamente su funcionalidad.

Leer menos
Materias (TEE):
educación física; desarrollo psicomotor; psicomotricidad; evaluación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.