Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Aprendiendo a dar lecciones motrices con alumnos de 3 años

URI:
http://hdl.handle.net/11162/168026
Full text:
http://uvadoc.uva.es/handle/1032 ...
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Trabajo fin de grado
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Laguardia Pinel, María
Date:
2017
Abstract:

Trabajo basado en un pequeño proyecto de investigación e intervención, siguiendo el modelo educativo de Marcelino Vaca, Tratamiento Pedagógico de lo Corporal, y el proceso de investigación- acción. El proyecto sobre lecciones motrices, ha sido puesto en práctica en un aula de Educación Infantil de tres años. Consta de cuatro sesiones en la sala motriz, cada lección ha sido planificada, vivenciada y, por último, reflexionada para una mejora en el proceso de enseñanza-aprendizaje de los alumnos.

Trabajo basado en un pequeño proyecto de investigación e intervención, siguiendo el modelo educativo de Marcelino Vaca, Tratamiento Pedagógico de lo Corporal, y el proceso de investigación- acción. El proyecto sobre lecciones motrices, ha sido puesto en práctica en un aula de Educación Infantil de tres años. Consta de cuatro sesiones en la sala motriz, cada lección ha sido planificada, vivenciada y, por último, reflexionada para una mejora en el proceso de enseñanza-aprendizaje de los alumnos.

Leer menos
Materias (TEE):
motricidad; investigación acción; intervención
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.