Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorCarrillo Yáñez, José (3)Huerta Palau, Manuel Pedro (3)Lonjedo Vicent, María Ángeles (3)Arnau Vera, David (2)Gómez Alfonso, Bernardo (2)... moreSubject
enseñanza secundaria (29)
matemáticas (29)
investigación (23)solución de problemas (11)aprendizaje (6)... moreDate issue2000 - 2009 (26)1999 - 1999 (3)

Try these too...

Literatura en secundaria 1.0Matemáticas Orientadas a las Enseñanzas Académicas 4º ESOMatemáticas Orientadas a las Enseñanzas Académicas 4º ESOCajón MatemáticoAbejas, Matemáticas y Cambio Climático

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 29

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjunto

    Una aproximación ontosemiótica a la didáctica de la derivada 

    Font Moll, Vicenç. 2005
  • Fichero adjunto

    Un modelo de análisis de competencias matemáticas en un entorno interactivo 

    Murillo Ramón, Jesús; Marcos Lorenzón, Guillermina. 2005
  • Fichero adjunto

    Proyecto 'mete' (mathematics education traditions of europe) : el foco matemático 

    Andrews, Paul; Carrillo Yáñez, José; Climent Rodríguez, Nuria. 2005
  • Fichero adjunto

    Atrapados en la explosión del uso de las tecnologías de la información y comunicación 

    Figueras Mourut de Montpellier, Olimpia. 2005
  • Fichero adjunto

    Aspectos metodológicos de la investigación sobre aprendizaje de la demostración mediante exploraciones con software de Geometría dinámica 

    Gutiérrez Rodríguez, Ángel. 2005
  • Fichero adjunto

    Réplica a la ponencia 'atrapados en la explosión del uso de las tecnologías de la información y comunicación' de la doctora Olimpia Figueras 

    Martínez Recio, Ángel. 2005
  • Fichero adjunto

    Réplica a la ponencia : aspectos metodológicos de la investigación sobre aprendizaje de la demostración mediante exploraciones con software de geometría dinámica del doctor Ángel Gutiérrez 

    Murillo Ramón, Jesús. 2005
  • Fichero adjunto

    Concepto de cantidad, número y número negativo durante la época de influencia jesuita en España (1700-1767) 

    Maz Machado, Alexander; Rico Romero, Luis. 2005
  • Fichero adjunto

    Niveles de comprensión de conceptos inferenciales en el nivel de secundaria 

    Moreno, Antonio; Vallecillos Jiménez, Angustias. 2005
  • Fichero adjunto

    Una clasificación de los problemas escolares de probabilidad condicional : su uso para la investigación y el análisis de textos 

    Lonjedo Vicent, María Ángeles; Huerta Palau, Manuel Pedro. 2005
  • 1
  • 2
  • 3
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.