Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Fa vint-i-cinc anys no es parlava de qualitat a l'educació. 'Hace veinticinco años no se hablaba de calidad en la educación'

URI:
http://hdl.handle.net/11162/11624
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Manzano, Raül
Date:
2002
Published in:
Guix. 2002, n. 286-287, julio-agosto ; p. 20-26
Abstract:

Los últimos veinticinco años han sido tiempos de cambios sociales y educativos profundos. La calidad, muy presente en el debate educativo actual, ha sido considerada, de manera más o menos explícita, durante este tiempo por los diferentes sectores y agentes educativos. Se hace necesario aclarar y matizar qué se entiende por calidad. El presente artículo la analiza en relación con una serie de conceptos estudiados desde la perspectiva educativa de este último cuarto de siglo.

Los últimos veinticinco años han sido tiempos de cambios sociales y educativos profundos. La calidad, muy presente en el debate educativo actual, ha sido considerada, de manera más o menos explícita, durante este tiempo por los diferentes sectores y agentes educativos. Se hace necesario aclarar y matizar qué se entiende por calidad. El presente artículo la analiza en relación con una serie de conceptos estudiados desde la perspectiva educativa de este último cuarto de siglo.

Leer menos
Materias (TEE):
sistema educativo; participación; gestión
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.