Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CommunityAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorImbernón Muñoz, Francesc (20)Cabero Almenara, Julio (19)Pérez Gómez, Ángel Ignacio (9)Gómez Carrasco, Cosme Jesús (8)Serrano Rodríguez, Rocío (8)... moreSubject
formación de profesores (2356)
formación inicial (360)nuevas tecnologías (322)estudiante para profesor (255)tecnología de la información (219)... moreDate issue2011 (295)2013 (244)2014 (240)2015 (237)2012 (236)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 2356

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Archivo adjunto en URL externa

    Especial décimo quinto aniversario y cincuenta primeros números de RED 

    Unknown author. 2016
  • La formación en práctica reflexiva y los equipos directivos de los centros 

    Unknown author. 2011
  • Archivo adjunto en URL externa

    Articulando conocimiento teórico y práctica educativa : análisis de los efectos del material autoconstruido en las creencias de futuros docentes 

    Unknown author. 2013
  • Fichero adjunto

    El grupo de trabajo como estrategia de formación permanente del profesorado(The work group as a strategy for teacher continuing training) 

    Pérez Granados, Laura. 2018
  • Fichero adjunto

    Comprendiendo los aspectos culturales y sociales de las competencias digitales docentes(Understanding social and cultural aspects of teachers’ digital competencies) 

    Engen, Bård Ketil. 2019
  • Fichero adjunto

    Una experiencia de colaboración Universidad-escuela a través del trabajo por proyectos : Proyecto Miró 

    Madrid Vivar, Dolores; Mayorga Fernández, María José; Pascual Lacal, Rocío. 2014
  • Fichero adjunto

    Facebook : una herramienta 2.0 al servicio de la docencia universitaria 

    Vargas Soria, Piedad; García Gómez, Blanca. 2019
  • Fichero adjunto

    Recursos digitales y metodología didáctica en la formación inicial de docentes de Historia(Digital resources and didactic methodology in the initial training of History teachers) 

    Miralles Martínez, Pedro; Gómez Carrasco, Cosme Jesús; Arias González, Víctor [et al.]. 2019
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    ¿Influye la experiencia previa y la autoconfianza en los estados de flujo? 

    Montoro Medina, Ana Belén; Berenguel López, Elisa; Gil Martínez, Francisco [et al.]. 2016
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Una pedagogía narrativa para la formación del profesorado 

    Contreras Domingo, José; Quiles Fernández, Emma; Paredes Santín, Adrià. 2019
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 236
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.