@article{11162/98663, year = {2010}, url = {http://hdl.handle.net/11162/98663}, abstract = {A l¿actual marc legal de l¿educació (LOE), la qualitat ha passat a ser un dels objectius de la institució educativa, com a element bàsic per a una formació integral i per a la vida dels estudiants. Diferents estudis han demostrat l¿alta correlació entre la qualitat de la docència, l¿èxit escolar i, per tant, l¿èxit de l¿educació. En la present comunicació es presenten alguns dels conceptes de qualitat que més sovint s¿utilitzen en educació, així com una anàlisi dels diferents sistemes o indicadors que s¿han d¿avaluar en el sistema educatiu i una revisió de diferents models d¿avaluació del centre educatiu, per centrar-nos després en l¿avaluació del docent i els indicadors de qualitat de la funció docent. En aquesta anàlisi, ens centrarem tant en aspectes legals (de la legislació actual) com en aspectes pràctics (els aspectes que, segons els autors, s¿han d¿avaluar de la funció docent). Es presenten també diferents tècniques o mètodes d¿avaluació docent i se n¿aporten tant els aspectes positius com els menys positius.}, booktitle = {Educació i cultura : revista mallorquina de pedagogia. 2010, n. 21 ; p. 117-132}, keywords = {evaluación}, keywords = {formación de profesores}, keywords = {calidad de la enseñanza}, keywords = {legislación educativa}, title = {La evaluación del profesorado, un indicador de calidad}, author = {Nadal Cristóbal, Andrés}, }