@article{11162/97302, year = {2011}, url = {http://hdl.handle.net/11162/97302}, abstract = {Con este articulo, se quiere dar a conocer las reflexiones que se han extraído a raíz de la experiencia y formación como profesionales que trabajan en el marco de la escuela inclusiva. Ver a dos maestros juntos en el aula, es algo habitual. En el contexto educativo actual, en el cual no existe otra opción que avanzar en la construcción de centros cada vez más inclusivos, la figura del maestro de apoyo es uno de los ejes claves, la educación inclusiva es viable con la colaboración estrecha de profesores, maestros de apoyo y especialistas, tutores de aula y equipos de orientación.}, abstract = {Amb aquest article, es vol donar a conèixer les reflexions que s'han fet arran de la experiència i formació com a professionals que treballen dins el marc de l¿escola inclusiva. Veure dos mestres dins les aules és quelcom habitual, en el context educatiu actual, en què no hi ha altra opció que avançar en la construcció de centres cada vegada més inclusius, la figura del mestre de suport és un dels eixos clau, l'educació inclusiva és viable amb la col·laboració estreta de professors, de mestres de suport i especialistes, tutors d'aula i els equips d'orientació.}, booktitle = {Còdol : revista de les cooperatives d'ensenyament. 2011, n.6 ; p. 21-23 ; p. 21-23}, keywords = {rol del profesor}, keywords = {profesor}, keywords = {integración escolar}, title = {Mestre de suport i tutor: camí cap a la parella educativa dins l¿escola inclusiva}, author = {Llompart Llompart, Sílvia and Montes Guidux, Míriam}, }