@article{11162/97101, year = {2013}, url = {http://hdl.handle.net/11162/97101}, abstract = {Es descriu la figura de la mestra assessora, creada al CEIP Margalida Florit de Ciutadella. La mestra assessora té una visió transversal del projecte d'escola i s'encarrega d¿assessorar, guiar i animar el projecte d¿aula durant tot el seu procés mitjançant reunions periòdiques amb la resta de l¿equip educatiu. En primer lloc, es fa una breu contextualització del centre i es comenta el tipus de model educatiu que necessita. Seguidament, s¿exposen les principals funcions que corresponen al perfil professional de la mestra assessora. Finalment, es comenten els aspectes positius a l¿hora de comptar amb aquesta figura professional dins del centre educatiu.}, abstract = {Se describe la figura de la maestra asesora, creada en el CEIP Margalida Florit de Ciutadella (Menorca). La maestra asesora tiene una visión transversal del proyecto de escuela y se encarga de asesorar, guiar y animar el proyecto de aula durante todo su proceso mediante reuniones periódicas con el resto del equipo educativo. En primer lugar, se hace una breve contextualización del centro y se comenta el tipo de modelo educativo que necesita. Seguidamente, se exponen las principales funciones que corresponden al perfil profesional de la maestra asesora. Finalmente, se comentan los aspectos positivos a la hora de contar con esta figura profesional dentro del centro educativo.}, booktitle = {InnovIB. Recursos i recerca educativa de les Illes Balears. 2013, n. 3 ; p. 6-13}, keywords = {profesor}, keywords = {sistema educativo}, keywords = {modelo didáctico}, keywords = {formación de profesores}, title = {El paper de la mestra assessora a un centre d¿infantil i primària}, author = {Pons Adrián, Rafela and Mascaró Talaya, Roser}, }