@article{11162/5754, year = {2008}, url = {http://hdl.handle.net/11162/5754}, url = {http://ibdigital.uib.cat/greenstone/collect/anuariEducacio/index/assoc/Anuari_e/ducacio_/2008p240.dir/Anuari_educacio_2008p240.pdf}, abstract = {Se presentan datos y conclusiones de una investigación centrada en las representaciones sociales de los docentes sobre la población inmigrante. Se analiza la situación de los centros de enseñanza junto a las valoraciones adquiridas de los alumnos respecto a la escuela y a los maestros. La metodología utilizada es el estudio de caso con una aproximación etnográfica al barrio de Son Gotleu como marco del objeto de estudio.}, abstract = {Es presenten dades i conclusions d'una investigació centrada en les representacions socials dels docents sobre la població immigrant. S'analitza la situació dels centres d'ensenyament juntament amb les valoracions fetes pels alumnes respecte a l'escola i als mestres. La metodologia utilitzada és l'estudi de cas amb una aproximació etnogràfica al barri de Son Gotleu com a marc de l'objecte d'estudi.}, booktitle = {Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2008 ; p. 240-254}, keywords = {alumno extranjero}, keywords = {evaluación del profesor}, keywords = {rol del profesor}, keywords = {integración escolar}, keywords = {relación profesor-alumno}, keywords = {representación de roles}, keywords = {valoración}, keywords = {resultado de investigación}, keywords = {estudios sociales}, title = {Representacions socials. Docents i alumnes en un context estigmatitzat : el cas de Son Gotleu}, author = {Vecina Merchante, Carlos}, }