@article{11162/266090, year = {2016}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/16338/14526}, url = {https://hdl.handle.net/11162/266090}, abstract = {Se analiza la utilidad de la radio como recurso didáctico y el uso que actualmente se le da en 6 centros educativos de Álava, tanto en Educación Infantil como, en mayor medida, en Primaria. También se describen en otros territorios de Euskal Herria 4 casos en los que radios profesionales ofrecen sus servicios a las escuelas. Por último, se explica cómo durante el curso académico 2014-2015 se creó un nuevo programa infantil en la radio Hala Bedi de Vitoria-Gasteiz que permitió experimentar las posibilidades educativas de este medio de comunicación.}, abstract = {Irratiak baliabide didaktiko gisa duen erabilgarritasuna eta gaur egun Arabako 6 ikastetxetan ematen zaion erabilera aztertzen dira, bai Haur Hezkuntzan, bai, neurri handiagoan, Lehen Hezkuntzan. Era berean, Euskal Herriko beste lurralde batzuetan irrati profesionalek eskolei zerbitzuak eskaintzen dizkieten 4 kasu deskribatzen dira. Azkenik, 2014-2015 ikasturtean Gasteizko Hala Bedi irratian haur-programa berri bat sortu zela azaltzen da, komunikabide horren hezkuntza-aukerak esperimentatzea ahalbidetu zuena.}, booktitle = {Tantak. 2016, n. 28 ; p. 49-64}, keywords = {enseñanza primaria}, keywords = {escuela alternativa}, keywords = {radio}, keywords = {enseñanza de los medios de comunicación}, keywords = {medios de enseñanza}, keywords = {educación de la primera infancia}, title = {Eskola eta irratia : EHko 5 haur-irrati, Arabako 6 eskola-irrati eta Gasteizko Alai Bediren esperientzia}, doi = {10.1387/tantak.16338}, author = {Gartzia Santamaria, Mikel and Bustillo Bayón, Jon}, }