@article{11162/265988, year = {2016}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/17482/15450}, url = {https://hdl.handle.net/11162/265988}, abstract = {Cuando una persona pretende comunicar sus intenciones mediante un texto al oyente o crear en ella un efecto concreto, debe aprender y poner en práctica algunas estrategias pragmáticas. Se señalan cuáles son los principales conceptos para una lectura intencional en voz alta y se muestran algunos ejemplos publicados de forma sistemática. Se ofrecen estrategias de utilidad para aquellas personas que deseen empezar a preparar la lectura intencional en voz alta.}, abstract = {Pertsona batek bere asmoak testu baten bidez entzuleari jakinarazi nahi dizkionean edo bertan efektu zehatz bat sortu nahi duenean, estrategia pragmatiko batzuk ikasi eta praktikan jarri behar ditu. Nahita eta ozen irakurtzeko kontzeptu nagusiak zein diren adierazten da, eta sistematikoki argitaratutako adibide batzuk erakusten dira. Berariazko irakurketa ozen prestatzen hasi nahi duten pertsonentzako estrategia erabilgarriak eskaintzen dira.}, booktitle = {Tantak. 2016, n. 28 ; p. 85-110}, keywords = {lectura en voz alta}, keywords = {estrategia de aprendizaje}, keywords = {comunicación verbal}, keywords = {práctica pedagógica}, title = {Intentziozko irakurketa ozena : lehen urratsak}, doi = {10.1387/tantak.17482}, author = {García Arriola, Eneritz Arrate and Iruskieta Quintian, Mikel}, }