@article{11162/265951, year = {2017}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/17869/15535}, url = {https://hdl.handle.net/11162/265951}, abstract = {Se analizan los cambios y continuidades del desarrollo docente a lo largo del tiempo. Se comprueba que se ha ido transitando desde un enfoque orientado a apoyar al profesorado en su desarrollo como docente, profesional y/o académico, hacia otro enfocado a favorecer procesos de enseñanza-aprendizaje efectivos a nivel micro y macro. Estos desafíos explicitan la necesidad de fomentar visiones más amplias que, más allá del profesorado, fijen la atención en las organizaciones, los marcos y las infraestructuras que se dirigen a la enseñanza-aprendizaje.}, abstract = {Denboran zeharreko irakaskuntza-garapenaren aldaketak eta jarraitutasunak aztertzen dira. Irakasleak irakasle, profesional eta/edo akademiko gisa garatzen laguntzera bideratutako ikuspegi batetik, mikro eta makro mailan irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesu eraginkorrak bultzatzera bideratutako beste ikuspegi baterantz joan dela egiaztatzen da. Erronka horiek ikuspegi zabalagoak sustatu behar direla adierazten dute, irakasleez harago, irakaskuntza-ikaskuntzara zuzentzen diren erakundeetan, esparruetan eta azpiegituretan arreta jar dezaten.}, booktitle = {Tantak. 2017, n. 29 ; p. 147-168}, keywords = {universidad}, keywords = {puesto docente}, keywords = {calidad de la enseñanza}, keywords = {desarrollo de la educación}, keywords = {aprendizaje}, keywords = {profesor}, title = {Unibertsitateko irakasleen profesionalizazio baterantz : azterketa teorikoa}, doi = {10.1387/tantak.17869}, author = {Madinabeitia Ezkurra, Alba and Fernández Fernández, Idoia}, }