@article{11162/265469, year = {2017}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/19158/17332}, url = {https://hdl.handle.net/11162/265469}, abstract = {Se contrastan las políticas educativas con las prácticas escolares en aras de conocer y comprender el papel de los docentes, intentando responder a la siguiente pregunta: ¿Es la escuela una institución que reproduce y profundiza los problemas de la injusticia social? La metodología utilizada ha sido un estudio de caso con un enfoque narrativo. Como conclusión, la complejidad de la sociedad contemporánea está no solo transformando los roles docentes, sino también limitando las posibilidades de la escuela y su profesorado en la lucha por una mayor justicia social.}, abstract = {Hezkuntza-politikak eta eskola-praktikak alderatzen dira, irakasleen zeregina ezagutzeko eta ulertzeko, eta galdera honi erantzuten saiatzen da: Eskola bidegabekeria sozialaren arazoak erreproduzitzen eta sakontzen dituen erakundea al da? Erabilitako metodologia ikuspegi narratiboa duen kasu-azterketa izan da. Ondorio gisa, gizarte garaikidearen konplexutasuna, irakaskuntza-rolak eraldatzeaz gain, eskolaren eta bere irakasleen aukerak mugatzen ari da gizarte-justizia handiagoaren aldeko borrokan.}, booktitle = {Tantak. 2017, n. 29 ; p. 25-45}, keywords = {justicia}, keywords = {desfavorecido social}, keywords = {personal docente}, keywords = {práctica pedagógica}, keywords = {rol social}, title = {Hezkuntza eta Eskola : hezkuntza jardunbideen eta gizarte justuagoen bilakaeraren arteko zubi}, doi = {10.1387/tantak.19158}, author = {Santamaría Goicuría, Imanol and Orbea Funes, Irantzu de and Martin Exebeste, Jon}, }