@article{11162/262888, year = {2019}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/20766/19413}, url = {https://hdl.handle.net/11162/262888}, abstract = {Se analiza la presencia de metodologías activas en los centros de Primaria de Donostia. Se han ejecutado cuestionarios y realizado entrevistas para obtener datos al respecto. Los cuestionarios han sido cumplimentados por 46 profesores y profesoras de 16 centros de Donostia; y se han realizado entrevistas a un asesor o asesora del Berritzegune de Donostia y a un inspector o inspectora de Educación. Los resultados muestran que hay metodologías activas que se conocen y se utilizan pero que no están del todo interiorizadas.}, abstract = {Donostiako Lehen Hezkuntzako ikastetxeetan metodologia aktiboek daukaten presentzia aztertu dira. Horri buruzko datuak eskuratzeko galde-sortak betearazi eta elkarrizketak egin dira. Galde-sortak Donostiako 16 ikastetxetako 46 irakas-lek bete dituzte; eta elkarrizketak egin zaizkie Donostiako Berritzeguneko aholkulari bati eta Hezkuntzako ikuskari bati. Emaitzek erakutsi dute zenbait metodologia aktibo ezagutu eta erabiltzen direla baina ez daudela guztiz barneratuta.}, booktitle = {Tantak. 2019, n. 31 ; p. 109-132}, keywords = {enseñanza primaria}, keywords = {País Vasco}, keywords = {método de enseñanza}, keywords = {tecnología de la educación}, keywords = {innovación pedagógica}, keywords = {método activo}, title = {Ikaskuntza-metodologia aktiboak : Donostiako Lehen Hezkuntzako ikastetxeen errealitaterako hurbilpen bat}, doi = {10.1387/tantak.20766}, author = {Ayúcar Castro, Alba and Bereziartua Etxeberria, Garbiñe}, }