@article{11162/262768, year = {2019}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/20658/19407}, url = {https://hdl.handle.net/11162/262768}, abstract = {Se busca completar el corpus de libros recomendables de 9 a 10 años, completando un posible canon escolar dirigido a ese periodo y formado por ocho expertos del País Vasco. Para ello, se realiza una revisión bibliográfica en la que se subraya la importancia de la selección lectora para la formación literaria y se tienen en cuenta los criterios de los expertos. Se contrasta si las propuestas de lectura siguen los criterios que se recogen en la revisión bibliográfica realizada y se comprueba que se tienen en cuenta en gran medida los criterios.}, abstract = {Helburu nagusia 9-10 urte bitarteko liburu gomendagarrien corpusa osatzea da, hain zuen ere, urte bitarte horretara zuzendutako eta Euskal Herriko zortzi adituk osatutako balizko eskola-kanona osatzea. Horretara iristeko, errebisio bibliografikoa egin da, non irakur aukeraketak formakuntza literariorako duen garrantzia azpimarratzen den eta estatu mailako adituen irizpideak kontutan hartzen diren. Irakurgai proposamenek egindako errebisio bibliografikoan jasotzen diren irizpideak jarraitzen ote dituzten alderatu da, eta hein handi batean irizpideak kontuan hartzen direla egiaztatu da.}, booktitle = {Tantak. 2019, n. 31 ; p. 9-40}, keywords = {enseñanza primaria}, keywords = {lectura}, keywords = {literatura infantil y juvenil}, keywords = {libros para niños}, keywords = {material de referencia}, keywords = {País Vasco}, keywords = {criterio de selección}, title = {Nola egin, hala izan : irakur aukeraketa eta adituen eskola-kanona, irakurleak trebatzeko bidean}, doi = {10.1387/tantak.20658}, author = {Permach Martín, Nerea and Álvarez Uria, Amaia}, }