@article{11162/262427, year = {2020}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/21654/20116}, url = {https://hdl.handle.net/11162/262427}, abstract = {Euskara ikasteko, irakasteko eta ikertzeko prozesuetan teknologiak testuinguru multimodal eta aberats honetan zer-nolako ekarpenak egin ditzakeen aztertu nahi da. Horretarako, teknologia-motak kontuan hartuta, ikasleek nahiz irakasleek dituzten erronkak eta aukerak deskribatzen dira, horiei erantzuteko hainbat aplikazioren azalpen eta adibide emanez. Horrez gain, erronka horietan ditugun gabeziei erantzuteko, norberak, komunitateak eta hizkuntzaren garapenerako azpiegiturek helduen euskararen irakaskuntzan izan dezakeen garrantzia nabarmenduko dira.}, abstract = {Se analiza cómo puede contribuir la tecnología en los procesos de aprendizaje, enseñanza e investigación del euskera en un contexto multimodal y rico. Para ello, se describen los retos y oportunidades que, teniendo en cuenta los diferentes tipos de tecnologías, tienen tanto el alumnado como el profesorado, explicando y ejemplificando diferentes aplicaciones para dar respuesta a las mismas. Además, para responder a las carencias que se tienen en estos retos, se destaca la importancia que uno mismo, la comunidad y las infraestructuras para el desarrollo de la lengua pueden tener en la enseñanza del euskera a los adultos.}, booktitle = {Tantak. 2020, n. 32 ; p. 9-31}, keywords = {aprendizaje de lenguas}, keywords = {lengua vasca}, keywords = {nuevas tecnologías}, keywords = {tecnología de la educación}, keywords = {proceso de aprendizaje}, keywords = {educación de adultos}, title = {Euskararen i(ra)kaskuntza-prozesuak : hezkuntza eta hizkuntza teknologiak}, doi = {10.1387/tantak.21654}, author = {Camacho Romero, Abel and Iruskieta Quintian, Mikel}, }