@article{11162/262420, year = {2021}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/22244/20403}, url = {https://hdl.handle.net/11162/262420}, abstract = {En la Comunidad Autónoma Vasca (CAV) el objetivo es el trilingüismo: euskera, castellano e inglés; y en la Comunidad Foral de Navarra también, a pesar de la situación sociolingüística y la zonificación lingüística. En la era de la globalización y el multilingüismo se presenta un reto fundamental para crear, desarrollar e implementar el enfoque de una escuela multilingüe centrada en la lengua vasca. Se investiga sobre las creencias de los estudiantes de Grado (futuros docentes) de Educación Infantil y Primaria sobre el multilingüismo en la CAV y en la Comunidad Foral de Navarra. Se analiza si sus creencias se acercan más a una perspectiva multilingüe o monolingüe, con el fin de comprender mejor sus actitudes, prácticas docentes y mentalidades.}, abstract = {Euskal Autonomia Erkidegoan hirueletasuna da jomuga: euskara, espainola eta ingelesa; eta Nafarroako Foru Komunitatean, egoera soziolinguistikoa eta zonifikazioaren mugak tarteko, ere bai. Globalizazio eta eleaniztasunaren aroan berebiziko erronka aurkezten da: euskara ardatz duen eskola eleanitza sortu eta bere egin. EAE eta Nafarroako Foru Komunitateko Haur eta Lehen Hezkuntza graduetako ikasleen (etorkizuneko irakasleen) eleaniztasun-usteak ikertzen dira. Hala, ikerketak helburu du etorkizunean irakasle izango direnen usteak deskribatzea, euskara erdigune izaki, eta uste horien erroa ikuspegi eleanitzetik ala elebakarretik gertuago ote diren aztertzeko. Etorkizuneko irakasleen usteetan sakontzeak haien jarrerak, irakas-jarduerak eta balioak hobeto ulertzea dakar.}, booktitle = {Tantak. 2021, n. 33 ; p. 165-181}, keywords = {estudiante para profesor}, keywords = {multilingüismo}, keywords = {lengua vasca}, keywords = {lengua inglesa}, keywords = {lengua española}, keywords = {enseñanza de lenguas}, keywords = {enseñanza primaria}, keywords = {educación preescolar}, keywords = {creencia}, title = {Hegoaldeko Haur eta Lehen Hezkuntza graduetako ikasleen eleaniztasun-usteak}, doi = {10.1387/tantak.22244}, author = {Gartziarena San Policarpo, Mikel and Altuna Urdin, Jon}, }