@article{11162/262418, year = {2020}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/21906/20119}, url = {https://hdl.handle.net/11162/262418}, abstract = {Se dan a conocer las actitudes y formas de actuar del futuro profesorado respecto a la evaluación en la enseñanza de lenguas. Se busca saber qué es la evaluación para ellos y las ideas que tienen interiorizadas al respecto. Para ello, se han analizado los cuestionarios realizados por 51 alumnos de último curso de Grado en Educación Primaria. Los resultados muestran que, en general, tienen una visión educativa de la evaluación y conocen los instrumentos que pueden utilizar para ello. Sin embargo, saben que necesitan más formación que la que han recibido en la universidad.}, abstract = {Lan honen helburua etorkizuneko irakasleek trebetasun horren ebaluazioari dagokionez dituzten jarrerak eta jarduteko moduak ezagutzea da. Izan ere, irakasle gisa jardun aurretik haientzat ebaluazioa zer den eta horren inguruan barneratuta dituzten ideiak analizatzean datza lan hau. Horretarako, Lehen Hezkuntzako graduko azken ikasturteko 51 ikaslek egindako galdetegiak aztertu dira. Emaitzek erakusten dutenaren arabera, orokorrean, ebaluazioaren ikuspegi hezigarria dute eta helburu horretarako erabil ditzaketen tresnak ezagutzen dituzte. Hala ere, badakite unibertsitatean jaso duten formakuntza baino gehiago behar dutela.}, booktitle = {Tantak. 2020, n. 32 ; p. 75-94}, keywords = {evaluación}, keywords = {estudiante para profesor}, keywords = {enseñanza de lenguas}, keywords = {expresión escrita}, keywords = {enseñanza primaria}, title = {Irakaslegaiak eta idazmenaren ebaluazioa : jarrerak eta jokabideak}, doi = {10.1387/tantak.21906}, author = {Martínez García, Leire and Boillos Pereira, María del Mar}, }