@article{11162/262353, year = {2021}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/22236/20810}, url = {https://hdl.handle.net/11162/262353}, abstract = {Se presentan los criterios que debería tener el área de educación física en el plan Heziberri 2021 que regula la Educación Básica en Euskadi, una educación basada en la acción motora y coherente con la praxiología. Se exponen después las áreas legislativas, pedagógicas y didácticas que conforman la intervención. Recogiendo los pilares sobre los que construir una educación física moderna y aclarando y cumpliendo razonablemente con la actuación de estos profesores, en el nuevo Heziberri se pretende garantizar la educación de las conductas motoras.}, abstract = {Euskadiko Oinarrizko Hezkuntza arautzen duen Heziberri 2021 planari begira, heziketa fisikoaren arloan izan beharko lituzkeen irizpideen aurkezten da. Heziketa fisikoaren barne logika aurkeztu ondoren, berariazko berezitasuna ematen dion akzio motorra kontutan hartuz, esku-hartzea osatzen duten arlo legegile, pedagogiko eta didaktikoak azaltzen dira. Beti ere akzio motorrean oinarritutako heziketa fisikoak arlo horietako bakoitzean bete beharko lituzkeen gidalerroak erakutsiz.}, booktitle = {Tantak. 2021, n. 33 ; p. 29-47}, keywords = {educación física}, keywords = {enseñanza primaria}, keywords = {País Vasco}, keywords = {enseñanza secundaria}, keywords = {motricidad}, keywords = {planificación educativa}, keywords = {contenido de la educación}, title = {Heziketa fisikoa Heziberri berrian : gidalerroak eta argudioak azaltze}, doi = {10.1387/tantak.22236}, author = {Martínez Santos, Raúl and Oiarbide Goikoetxea, Asier and Aracama Ezcurra, Astrid and Founaud Cabeza, María Pilar}, }