@article{11162/262208, year = {2022}, url = {https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/22723/21311}, url = {https://hdl.handle.net/11162/262208}, abstract = {Bullyinga azken urteotan indar handia hartu duen fenonemoa da, eta bere ondorioak maila guztietan suntsitzaileak dira. Batetik, fenomenoa testuinguruan jarrri eta deskribatzenda, motak, parte-hartzaileak eta inplikatutako pertsona guztientzat dituen ondorioak azalduz. Bestetik, bullying-egoeretan ikastetxeetatik egin daitekeen esku-hartzeari ekiten da. Horrela, gaur egun ezagun eta erabilienak diren prebentzio-programak aurkezten dira. Horrez gain, tutorearen rola nabarmentzen da; izan ere, tutorearen jarrera eta inplikazioa funtsezkoak dira, bai bilakaerari dagokionez, bai egoera horiei irtenbidea emateko moduari begira.}, abstract = {El bullying es un fenónemo que ha cogido mucha fuerza en los últimos años y sus efectos son devastadores a todos los niveles. Se contextualiza y describe el fenómeno, explicando sus tipos, participantes y sus consecuencias para todas las personas implicadas. Por otro lado, se aborda la posible intervención desde los centros escolares en situaciones de bullying. Así, se presentan los programas de prevención más conocidos y utilizados en la actualidad. Además, destaca el rol del tutor, cuya actitud e implicación son fundamentales tanto en su evolución como en la forma de resolver estas situaciones.}, booktitle = {Tantak. 2022, n. 34 ; p. 105-127}, keywords = {niño maltratado}, keywords = {violencia}, keywords = {enseñanza primaria}, keywords = {prevención}, keywords = {intervención}, title = {Bullyinga Lehen hezkuntzan : fenomenoaren nondik-norakoak, prebentzioa eta probentzioa}, doi = {10.1387/tantak.22723}, author = {Zarraga Murillo, Alazne and Seoane Martín, Olatz and Redondo Rodríguez, Iratxe}, }