@article{11162/204853, year = {2015}, url = {https://www.edutec.es/revista/index.php/edutec-e/article/view/53/pdf_37}, url = {https://hdl.handle.net/11162/204853}, abstract = {Se plantea cómo los seguidores de una cuenta de Twitter de carácter corporativo e interdisciplinar sobre la competencia lectora (@ComprensLectora) construyen sus propias redes personales de aprendizaje (PLN), siguiendo un aprendizaje informal. Se comprueba cómo las listas, retuits y las características particulares de la interacción dinamizan y flexibilizan dicho aprendizaje, que se expande con blogs, webs y conexiones sociales.}, abstract = {Es planteja com els seguidors d'un compte de Twitter de caràcter corporatiu i interdisciplinari sobre la competència lectora (@ComprensLectora) construeixen les seves pròpies xarxes personals d'aprenentatge (PLN), seguint un aprenentatge informal. Es comprova com les llistes, retuits i les característiques particulars de la interacció dinamitzen i flexibilitzen aquest aprenentatge, que s'expandeix amb blocs, webs i connexions socials.}, booktitle = {Edutec : revista electrónica de tecnología educativa. 2015, n. 51, marzo ; p. 1-18}, keywords = {comprensión del texto}, keywords = {nuevas tecnologías}, title = {Aprendizaje informal y construcción de PLN vía twitter : un estudio de caso}, doi = {10.21556/edutec.2015.51.53}, author = {Cuadros Muñoz, Roberto}, }