@misc{11162/196388, year = {2003}, url = {https://drive.google.com/file/d/1PlG_Xam6HDsI4L90jlQo2HMv6ZUfc56r/view}, url = {http://hdl.handle.net/11162/196388}, abstract = {Pequeña muestra de cómo programar, analizar, trabajar y amar el área de plástica. La educación plástica debe salir del ámbito puramente expresivo y emocional en el que siempre ha estado latente y se le debe dar la parte de seriedad, de ciencia y de estructura sólida que se merece. Por ello, se añaden, además de las programaciones de aula, unos esquemas teóricos que fundamentan los temas, las actividades o los procedimientos aplicables en el aula. También se presenta una programación general anual de todo el ciclo.}, abstract = {Petita mostra de com programar, analitzar, treballar i estimar l'àrea de plàstica. L'educació plàstica ha de sortir de l'àmbit purament expressiu i emocional en el qual sempre ha estat latent i se li ha de donar la part de serietat, de ciència i d'estructura sòlida que es mereix. Per això, s'afegeixen, a més de les programacions d'aula, uns esquemes teòrics que fonamenten els temes, les activitats o els procediments aplicables a l'aula. També es presenta una programació general anual de tot el cicle.}, publisher = {Palma : Conselleria d'Educació i Cultura, Secció de Material Didàctic i Divulgació Educativa, 2003}, keywords = {lección}, keywords = {medios de enseñanza}, keywords = {dibujo}, keywords = {educación artística}, title = {La línia i el color}, author = {Ballesta Porcel, Francisco}, }