@mastersthesis{11162/174327, year = {2017}, url = {https://hdl.handle.net/2454/25318}, url = {http://hdl.handle.net/11162/174327}, abstract = {4. DBHko ikasleek ekuazio-sistemen ebazpen metodoei buruz egindako ikasketa aztertzen da, lana bi ataletan antolatuz: lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da DBHn eta Batxilergoan. Bigarrenean, ekuazio-sistemei buruzko ikasketa prozesu bat proposatzen da eta proposamen hori 4. DBHko ikasmailari dagokion ikasgela batean ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren baitan. Ikasketa prozesu hori praktikak egin diren zentroan erabilitako testu-liburuaren edukiei buruzko analisi sakon bat egin ostean planifikatu da. Esperimentazio horretatik lortu diren emaitzak ad hoc diseinaturiko galdetegi batzuetan oinarritzen dira, kontuan hartuz, halaber, baldintzapen instituzionalak. Lanaren amaieran, aurkeztu egiten dira sintesia, zenbait ondorio eta etorkizunera begira egin diren zenbait galdera ireki.}, abstract = {Se estudian los métodos de resolución de sistema de ecuaciones realizados por alumnos de 4º de Educación Secundaria Obligatoria (ESO), estructurando la investigación en dos partes: en la primera se realiza un estudio longitudinal del currículo y en los libros de texto en ESO y en Bachillerato. En la segunda se propone un proceso sobre los sistemas de ecuaciones que se ha puesto en marcha en un aula de 4º de ESO en el marco del Prácticum II del Máster. Los resultados extraídos de esta experimentación se fundamentan en un cuestionario construido ad hoc, teniendo en cuenta asimismo las restricciones institucionales. El trabajo concluye con una síntesis, unas conclusiones y unas cuestiones abiertas.}, keywords = {matemáticas}, keywords = {método de enseñanza}, keywords = {programa de estudios}, keywords = {medios de enseñanza}, title = {Euskarri material desberdinen erabilpenean oinarritutako ekuazio-sistemei buruzko ikasketa prozesu baten analisia 4.DBHn}, author = {Mancho Iroz, Maider}, }