@misc{11162/157192, year = {2007}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_edu_ambi/adjuntos/800006e_agenda_2008_40_experiencias_e.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/157192}, abstract = {El presente manual está diseñado para difundir la labor realizada por los centros de enseñanza de la Comunidad Autónoma Vasca en torno al programa Agenda 21 Escolar. Se han tenido en cuenta los temas (residuos, energía, movilidad...) elegidos y las fases abordadas en el programa. Los ejes incluyen la innovación curricular, la gestión sostenible y la participación; y las fases, a su vez, la organización, la sensibilización, el diagnóstico, el plan de acción, la evaluación y la comunicación.}, abstract = {Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeek Eskolako Agenda 21 programaren inguruan egindako lana ezagutzera emateko pentsatu da eskuliburu hau. Horretarako, aukeratu diren gaiak (hondakinak, energia, mugikortasuna¿) eta landu diren programaren ardatzak (esparruak) edota faseak hartu dira kontuan. Ardatzak, curriculum berrikuntza, kudeaketa iraunkorra eta partaidetza dira; faseak, berriz, antolamendua, sentsibilizazioa, diagnostikoa, ekintza plana, ebaluazioa eta komunikazioa.}, publisher = {Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 2007}, keywords = {protección del medio ambiente}, keywords = {educación ambiental}, keywords = {actividades escolares}, keywords = {aprendizaje por experiencia}, keywords = {ecología}, keywords = {relación escuela-comunidad}, keywords = {País Vasco}, title = {40 jardunbide Eskolako Agenda 21 programan : eskola iraunkortasunerantz}, author = {}, }