@misc{11162/156203, year = {2008}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_otrosamb/adjuntos/910001e_Pub_BN_plan_tutorial_prim_e.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/156203}, abstract = {En este informe se ofrecen algunas orientaciones que pueden servir al profesorado en la labor de tutoría. El objetivo del tutor es ayudar al alumno o alumna a conocerse y aceptarse, mejorar su proceso de socialización, enseñarle a decidir y a superar sus problemas de aprendizaje y hacerle sentir protagonista de su proceso personal y profesional.}, abstract = {Txosten honetan eskaintzen dira orientabide batzuk irakasleari laguntzeko tutoretza lanetan. Tutoretza-lanaren helburua da ikasleak bere burua ezagut dezala eta onar dezala, sozializazio-prozesua hobe dezala, erabakitzen eta ikaskuntza-arazoak konpontzen ikas dezala, eta bere proiektu pertsonal eta profesionalaren protagonista senti dadila.}, publisher = {[Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones], [2008]}, keywords = {tutoría}, keywords = {servicio de orientación}, keywords = {motivación}, keywords = {relación profesor-alumno}, keywords = {clima de la clase}, keywords = {solución de problemas}, keywords = {personal docente}, title = {Oinarrizko hezkuntzarako tutoretza plana egiteko orientabideak : Lehen Hezkuntza 1. zikloa : 2007-08 ikasturtea}, author = {}, }