@misc{11162/120421, year = {2008}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_tecnolog/adjuntos/20_ikt_400/400001e_Doc_EJ_eskola_20_competencias_e.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/120421}, abstract = {Este documento intenta definir un marco posible de integración en la escuela de las nuevas tecnologías de la información y la comunicación, tomando como referencia las aportaciones de los proyectos ¿Red.es¿, del Ministerio de Educación español, y ¿National Education Technology Standards¿ (NETS) de ISTE (International Dociety for Technology in Education).}, abstract = {Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak eskolan izan behar dituzten integrazio modua definitzeko idatzi da dokumentu hau. Horretako, bi poiektu hartu dira erreferetzia giza: espainiar Hezkuntza Ministerioa eta National Education Technology Standards (NETS) ISTE-k egina (International Dociety for Technology in Education).}, publisher = {Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 2008}, keywords = {nuevas tecnologías}, keywords = {destrezas básicas}, keywords = {medios de enseñanza}, keywords = {contenido de la educación}, keywords = {desarrollo de programas de estudios}, keywords = {tecnología de la información}, title = {Eskola 2.0. Irakasle eta ikasleentzako gaitasun mapak. Esparru teorikoa}, author = {}, }