@misc{11162/116486, year = {1995}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_neespeci/adjuntos/18_nee_110/110007e_Doc_IDC_diversidad_primaria_e.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/116486}, abstract = {En estas ¿Orientaciones para el Tratamiento de la Diversidad en Primaria¿ se plantea un marco teórico-práctico en el que, por una parte, se aportan elementos que pueden facilitar las tareas de comprensión y asunción del tema de la diversidad; y por otra se ofrecen diversas propuestas para poder articular a nivel de centro y aula una intervención educativa acorde a las necesidades y demandas del alumnado.}, abstract = {Lehen hezkuntzan aniztasunaren trataerari heltzeko orientabide hauetan esparru teoriko-praktiko bat planteiatzen da, non alde batetik, gaiaren ulermen eta bereganatze eginkizunak errazteko zenbait elementu ematen dira; eta bestetik, zentru zein gela maila, ikaslegoaren behar eta eskakizunei hezkuntza eskuharmena egokitzeko, proposamen ezbereinak eskaintzen dira.}, publisher = {Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Departamento de Educación, Universidades e Investigación, 1995}, keywords = {características individuales}, keywords = {pluralismo cultural}, keywords = {necesidad de información}, keywords = {contenido de la educación}, keywords = {integración cultural}, keywords = {integración escolar}, keywords = {ritmo de aprendizaje}, title = {Lehen Hezkuntzan aniztasunaren trataerari heltzeko orientabideak}, author = {Rubio Carcedo, Trinidad and Carlos García, Ángel de}, }