@misc{11162/116461, year = {2015}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_escu_inc/adjuntos/16_inklusibitatea_100/100018_Pub_EJ_Haurren_Garapenaren_Jarraipenerako_Protokoloa_Protocolo_de_Seguimiento_del_Desarrollo_Infanti.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/116461}, abstract = {El Protocolo de Seguimiento del Desarrollo Infanti tiene por objetivo detectar tempranamente posibles alteraciones del desarrollo que puedan generar necesidades específicas de apoyo educativo. Una intervención temprana en los trastornos del neurodesarrollo o en las situaciones de riesgo exige un proceso de detección. En la práctica, y entre otras medidas posibles aunque de menor envergadura, este proceso pasa por la puesta en marcha de procedimientos sistemáticos de observación del desarrollo para valorar la presencia de sospechas, alertas o indicadores de esos trastornos, además de tener en cuenta situaciones objetivas de riesgo de padecerlos.}, abstract = {Haurren Garapenaren Jarraipenerako Protokoloaren helburua zera da, garapenean izan daitezkeen nahasmenduak goiz detektatzea, hezkuntza-laguntzarekin lotutako premia espezifikoak eragin ditzaketen trataera ematea. Neurogarapenaren nahasmenduetan edo arrisku-egoeretan esku-hartze goiztiarraz hitz egiten badugu, detekzio-prozesua ere beharrezkoa dela esan nahi du horrek. Praktikan, detektatzeko prozesu horretan, garapena behatzeko prozedura sistematikoak abiarazi behar dira nahasmendua adierazten duen susmorik, alertarik edo adierazlerik ba ote dagoen balioesteko. Horretaz gain, nahasmenduak izateko arrisku-egoera objektiboak aintzat hartu behar dira.}, publisher = {Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 2015}, keywords = {desarrollo del niño}, keywords = {desarrollo mental}, keywords = {primera infancia}, keywords = {detección}, keywords = {intervención}, keywords = {valoración}, keywords = {desarrollo físico}, keywords = {desarrollo del lenguaje}, keywords = {planificación educativa}, title = {Protocolo de seguimiento del desarrollo infantil: el entorno educativo de la atención temprana : Plan Marco de Atención Temprana}, title = {Haurren garapenaren Jarraipenerako protokoloa: arreta goiztiarra hezkuntzaren baitan : Arreta Goiztiarreko Marko-Plana}, author = {Belaustegi, Marisa and Cuesta, Carmen and Fernández, María del Carmen and Galende, Isabel and Inda, Nere and Luengo, Antonio and Meabe, Noel and Olaskoaga, Begoña and Orbea, Igone and Rojo, Miren}, }